Wednesday, December 12, 2012

12.12.12 =(


emm..nice date! tp hari yg tak berapa nk baikkk utk saye..huhuhuhu
 
saye accident!!! yesss..sayeee kemalangan kecil!! uwaaaa..tp nasibbb baik...sikittt saje..tp wlupon sikit, berderauuu jugak la.. terkejutt + maluuuuu!! uwaaaaa (0__0)
 
.
.
.
 
rutin pg td, lain sikit dari yg biase..slalunye, pg2 pukul 8.30 pg pegi ofis dulu, thumprint, pastu hntr danial kat rumah babysitter, n beli sarapan..tp harini, pegi beli sarapan dulu, baru g ofis thumprint and hntr danial kat rumah babysitter..
 
so kuar rumah, trus la pegi kedai belakang rumah tu..niat di hati nk beli kuih utk danial sbb akhir2 ni diye cam kurang makan..so saje la nk bekalkan kuih2, kot2 nak plak diye makann..
 
mcm biase, saye parking kereta tepi jalan (tepi kedai kuih tu), mak dan danial tunggu dlm kereta..saye pon kuar g beli kuih jap..
 
lepas beli kuih, masuk kereta balik, and reverse la kete...ttbeeee..
 
bummmm..krrrookkkk..kreeeekkkk.. (bunyi bende jatuh n terseret)
 
owwhhh...owhhhhhhh!!!  (O_O)
 
.
.
.
 
ade motor parking blkg kereta saye rupenyer!! saye tak perasan!! serius tak perasann!! saye langgar motor tu..motor tu jatuh terbalikkk..uwaaaa..sume makcik2 kat kedai mkn + kedai runcit tu tgk....uwaaaaa.. maluuuunyeerr!! hukhuk (T T)
 
turun2 kete, tgk moto tu jatuhh..dan abissss minyakk motor tumpahhh!! adeiii..pecahhhh ke tank motor ni?? uwaaa..takotnyeeee...seriusss da pikir melayangggg la RM sayerr!!! =(

tgk2..suruh diye cek tank motor tu, rupenyer, diye lupe nk tutup tank minyak tu..sbb tu tumpah abis minyak tuh! adoiii..legaaaaaanyeeeeerrr!! budak lg tuan motor tu..budak sek agaknye..ade ke parking betul2 belakang kete saye..n saye pulak, seriusss tak perasan lngsunggg!! kan da jatuhhh n terseret sikit! hukhuk..

suruh budak tu cek, ade pecah2 tak motor tu, diye ckp takde..so mak suruh bg duit minyak yg tumpah tu je la..budak tu ckp takyah..diye baru isi minyak td..sikit je diye isi..tp takpe la..mak suruh diye amik jugak..so saye bg la rm5 duit minyak motor tu..huhu

alhamdulillah...lega motor tu tak ape2...tapiii..kete saye la cedera sikittt2..nasib baikkk sikitt..huhuhu
 
.
.
.

bertambah laa corak2 kat kete saye ni..huhu 
 
.
.
.
 
emmm..gabra jugak..1st time jadi mcm ni..hukhuk..tp mmg salah saye..saye tak perasann lngsung moto tu parking blkg kete saye..bunyi sensor plak, saye mcm buat dekk je sbb mase tu jugak tgh sebuk3 tgk mak suap danial kuih yg saye beli td tu..
 
tp budak tu pon satu, parking betul2 blkg kete saye!! adoiii..
 
emm..bende nk jadi kan..mcm tu la..tp serius maluuuuuu!! uwaaaaa!!
 
(T T)
 
nasib baik smngat utk terus drive masih ade..en suami blk lmbt lg..nk taknak, kena la drive jugak kan..huhuhhu...
 
harap2ni yg pertama dan yang terakhir..huhuhu
 
 

No comments: