Monday, May 3, 2010

Tak Bertanggungjawab!!

Teksi Kuning BDU 8265!

Aku takkan maafkan ko! aku doakan ko dpt nasib yg mase or lebih teruk lg!! da langgar org, blah mcm tu je! mane pegi sikap tanggungjawab ko?? ko takkan hidup aman la!!

kalau ko fakir miskin skali pon, ko byr rm5 pon aku terima! ni tak, trus blah mcm tu jer!! sikap ko tu yg buat aku dendam!! go to ****!!

emmm..nasib baik abg pujuk syg..syg geram tau abg!! geram sbb diye blah mcm tu je! syg sgt savvy kite ni..huhu..nnti da settle2, kite cat blk ehh?

emmm syg tekejut sgt..diye lalu dekat..abg tgh beli air kat depan apartment idaman tu..syg tgk je abg dr dlm kete..abg plak tgh kusyuk tgk org tu buat air milo abg! huhu..tetibe dgr bunyi mcm benda kena sagat..terkejut gak la syg dlm kete ni..dlm hati mmg tau da..kena langgar da nii..trus keluar, jerit pnggil abg..sempat amik no plat kete tu je..tak sempat kejar, diye da blah! mmg tak bertanggungjawab betul!! Gerammm!!

kesian savvy kami cedera..huhuhu
=(

No comments: