Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

Emmm...

"Ya Allah ya tuhanku,
sekiranya aku yang bersalah dalam hal ini kau perbetulkan lah hambamu yang lemah ini tetapi andainya aku adalah golongan orang yang teraniaya maka kau kuatkan lah lagi iman hambamu ini dan kau jadikanlah aku orang2 yang bijak..
amin.."

'huhu..dorg ade ramai saksi tapi sume da mmg satu geng..
tapi aku yakin aku ade cctv kat akhirat nnt..huhu..
Allahuakbar!'
 
to abg..i'll always be by ur side..syg tahu kite di pihak yang teraniaya..org yg teraniaya, insyaAllah, makbul doanye..huhuhu..
 
betul ckp mak..ini la rencah kehidupan..ni baru permulaan..byk lg yg akan kite tempuhi..mcm2 jenis org ade kat dunia ni..n pasti ade hikmat disebalik setiap kejadian yg berlaku~huhu..

3 comments:

farahD said...

siti dear, what's goin on? hope everything goes well with you. nanti senang2 cerita la oke. my email fredyna85@yahoo.com incase you need a friend to lean on to =D

take care dear.

The Nadiya said...

nape ni kak sheda ...sabr yea

shareeda said...

farah~thanks dear 4 ur concern..
alhamdulillah, da settle..tq! =)

dya~tq..