Thursday, November 8, 2012

L.O.V.E

wehuuuuu..
ok..1st of all, alhamdulillah..arini emosi saye da ok..da kembali pulih..hihi..rupenye 'kawan baik' yang tak berapa nak baik dtg..pttla emosi semacam je dua/tiga hari lepas..hikhik..
 
kedua, saye kena luv bite!! uwaaa..dun wory, ini bkn 18 sx.. =)

saye kena giget dgn anak bujang kesayangan saye tula! uwaaaa..sakitttt!! smlm nape ntah, mase saye main2 dgn danial n maksu diye, ttbe diye jadi terlebih eksited n terlebey hiper..
 
sambil gurau2, danial dtg kat saye, n giget lengan saye!! uwaaa..saye jerit, 'aarrghhh, daniall!!' pastu tiup2 telinge diye, baru diye lepas!! tu pon smbil diye gelak2, diye ingat saye main2 tiup tlinge diye...adoiii la danial..sakit mama taw, danial!! hukhuk..smpai ati danial giget mamaaa!! uwaaaa (T T)
 
Bile saye marah diye, tepuk2 sikit kat mulut diye tu, diye g sambung tepuk2 mulut diye plak..sambil buat ' wawawawa..tu moon!!' uwaaa...danial!! mama marah danial la, bkn ajak main!! sabarr je la danial nih..huhuh..

camne ehh, nk marah budak kecik ni?? terlebeh marah, nangis + sedey tak hingat plak..tambah2 mase papa jauh ni..kalau nangis, sayuuuu sgt dgr..huhu..danial2.. bkn danial sorg je rndu papa taw..mama lagiiii rindu..hukhuk..

.
.
.

danial syg, da 2 bln papa jauhhhh dari kite..jauh di mata je taw syg, dlm hati, papa sentiase dekat dgn kite...ingat tu ye..huhuhu

emmm, bile jauh2 ni, baru laaaa nk feeling2 lebey sikit kan..betapa kurangnye kite hargai seseorg tu bile diye ade di dpn mata...bile jauhh, baru la terasaa kehilangan sgtsgt..huhu..sori ye abg, klau selama ni syg kurang hargai abg...hukhuk...

so, untuk improvekan diri saye, khas utk en.suami tersayang, saje saye pergi Hasani Bookstore utk usha2 buku..dan saye jmpe ini.....

Sikap Isteri Pada Suami Yang Perlu Dihindari Sejak Malam Pertama
.
.

bacaan WAJIB bg para isteri
=)

ok.sgt best..

tak habis baca lg..baru bace celop2..tp mmg terasa sgt kekurangan diri saye sblm nih..napela saye tak jmpe buku ni lebih awal..huhu..

owh, cetakan pertama buku ni 2012..kite assume ni buku baru la kot kan! =)

sebenarnye buku ni ade sepasang..ade jugak 'Sikap Suami Pada Isteri Yang Perlu Dihindari Sejak Malam Pertama'.. tp saye tak rase en.suami nk bace buku tuh..hikhik..diye lg suke saye cerita kat diye, daripada kena baca sndiri..kan abg? =)

.
.

smlm bawak danial, nekma n maksu aisyah pegi Carrefour..sian danial da 3 hari tak naik kereta..sbb bile nekma dtg, tak hntr danial rumah kak ita (babysitter)..kalau hntr, boleh la jugak danial naik kereta stiap pagi n petang..

so smlm, sbb kesian kat budak kecik tu, bwk la kuar g carrefour jap..saje jln2..kire 1st time jugak la, saye bawa mama (mak mertua) naik kete, saye drive..hikhik..sampai b4 pegi tu, aisyah tnye mama, kite nk kuar? sape nk bwk kete?? hikhik.. =)

danial n maksu aisyah =)

kla..nk smbung bace buku tuh! byebyeeeee


No comments: