Wednesday, November 14, 2012

fly to italy with love!

ok..bkn saye or danial yg fly ke italy..kotak kat bawah tu yg akan ke italy.. hukhuk

klau saye boleh masuk dlm kotak ni dan berjaya duk dlm tu selama 12 hari, maka boleh la saye ke italy jmpe incik suami tersayang.. hikhik

tapi hakikatnye.. TAK BOLEH ye! jgn berangan!! hukhuk..

elok2 yer kotak cinta..sampai ke italy dgn selamat taw!
.
.
.
 
mule2 target nk hntr barang tak lebey 2 kg..pastu da naik ke 3 kg plak..
 
b4 balut kotak tu, timbang kat umah dlm 2.9kg..so yakin la mmg tak lebey 3 kg..ttbe lepas balut jadi 3.1 kg plak! owh..wondering ~ berat sgt ke kertas cokelat, selefon tape dan tali rafia tuh??
 
emmm..tp biarlah lebih pon! malasss nk bukak n kuarkan sikit barang..redha ajelah! =) tp dlm hati mengharapkan timbang kat rumah tu ralat sikit..mybe 3 kg jer! hihi.. tapiii..

tmbang di post office Carrefour pon 3.1 kg jugak! =)
.
.
.
 
pos gune pos malaysia..
 
b4 hntr ni, da cek kat website Pos Malaysia..penghantaran melalui udara (by air) ke Italy adalah selama 12 hari! hukhuk.. emm, kenapa saye pilih penghantaran melalui pos malaysia? sbb senang..post office dekattt je..kat Carrefour blkg uitm ni je haa..hikhik..
 
ye..utk parcel 3.1kg ke Italy, kos penghantaran adalah
RM 127.60
 
(T T)
 
apa isi dalam kotak tuh? emmm..biarlah rahsia..ahahaaa..biar incik suami bkk n tgk sendiri..wlupon sebenarnye bende2 tu, diye yg request! ahahaa..tak suprise lngsung! =p
 
(ok.sebenarnye saye tak sempat nk snap gmbr! kalut balut kotak tuh sbb nk hntr b4 pukul 12 tghari..hehehe) owh, kalut dgn danial yg nk tlg balut skali! hihihi..
 
ok kalau diye rajin, saye akan suruh diye amik gmbr dan saye akan letak kat sini ye..
 
byebye kotak...behave yer! smoga slamat sampai ke Student Residenziale, San Bartolameo, Trento, Italia ~ baca dgn nada feeling2 ckp italy yer..ahaks!
 
=)
 

No comments: